Fina kunder

Ibland har man tur. Som en dag för några veckor sedan när en fantastisk kvinna kom in till oss i butiken och skänkte en en hel hög med superfina gamla tyger som hon ville skulle komma till användning.

Här har jag omvandlat ett av dem till en SpooonAmsterdamklänning.

knappar inspiration sy

Re-use, we like!
/Anna


2 Comments on “Fina kunder”

  1. Lotta says:

    Åh, den är underbar! Tror jag var i butiken när hon kom med tygerna (eller så var det en annan tygleverans jag var med om). Kanske betyder det att jag måste komma och köpa den klänningen… Får så mycket beröm för mina kläder från er!

  2. butikkubik says:

    Vad roligt att höra Lotta! Välkommen!


Leave a Reply

