Senaste nytt från väskmakeriet

Nu är det påfyllt i webbutiken med portmonnäer, handväskor och ett par stycken av nykomlingen necessären. Från mitt egna märke Spooon. Och mer kommer hela tiden i takt med att jag syr.

IMG_0811

IMG_0827

IMG_5667

IMG_5703

IMG_5704

IMG_5705

Sedan har jag också börjat ett samarbete med Bergelin i Malmö som nu ska sälja mina portmonnäer, väskor och necessärer. Bland annat dessa tre ligger på posten på väg dit nu:

IMG_5669

IMG_5684

IMG_5693

Portmonnäer och handväskor kan också köpas hos Cissi och Selma i Stockholm och just nu håller jag på att tillverka en påfyllning till PollyJo & Moz i Malmö



Leave a Reply

